söndag, maj 31, 2009

Det är hett ute.

Long time no write! Har inga recept att dela av mig just nu heller, eftersom matfilandet för tillfället fått ge vika för jobbfilande respektive nagelfilande. Det enda jag vill göra är att rekommendera Marabous enda vettiga mjölkchokladnyhet på mycket länge - Marabou Sommar. Marabous patenterade sliskmjölkchoklad blandad med bitar av frystorkade jordgubbar. Nyss avprovad här hemma med resultatet att undertecknad lade beslag på sambons ranson också, och svalde det mesta på mindre än en halvtimme (jag vågar till och med erkänna det!).

Finns förhoppningsvis i en butik nära dig!

3 kommentarer:

Michadelica sa...

Den måste jag prova, men jag har inte sett den i någon affär än. Får väl se om den finns på Sjukhusets obligatoriska Pressbyrå, får skicka N i morgon! ;)

annelie sa...

Har letat som en tok efter den men inte hittat än:P

Anonym sa...

Sjukt god den ser ut! Ska skanna butikerna i morgon!

//Helen